28 Ekim 2010 Perşembe

PROFİTEROL

En sevdiğim tatlılardan biri...İlk yaptığımda Antalya'da yaşıyorduk ve aylardan temmuz idi:))Antalya'nın en sıcak aylarından biri bildiğiniz gibi.Hamur eridi,ben eridim bir yandan fırın offf korkunçtu.Yapımı aslında çok kolay olan sadece iki krema hazırlanmasından dolayı biraz uğraştırıcı.Bende profiterolün tarifi vardı .Ancak ben http://hunerlibayanlar.blogspot.com tarifi kullandım.Videolu tarifi mevcut.Çok memnnun kaldım doğrusu.Özellikle çikolata sosu çok güzeldi.Artık hazır almayı düşünmüyorum bu sosu kendim yapacağım.Eğer canınız bu tatlıdan çekti ise bu tarifi gönül rahatlığıyla uygulayabilirsiniz.Afiyet olsun:))

Hiç yorum yok:

28 Ekim 2010 Perşembe

PROFİTEROL

En sevdiğim tatlılardan biri...İlk yaptığımda Antalya'da yaşıyorduk ve aylardan temmuz idi:))Antalya'nın en sıcak aylarından biri bildiğiniz gibi.Hamur eridi,ben eridim bir yandan fırın offf korkunçtu.Yapımı aslında çok kolay olan sadece iki krema hazırlanmasından dolayı biraz uğraştırıcı.Bende profiterolün tarifi vardı .Ancak ben http://hunerlibayanlar.blogspot.com tarifi kullandım.Videolu tarifi mevcut.Çok memnnun kaldım doğrusu.Özellikle çikolata sosu çok güzeldi.Artık hazır almayı düşünmüyorum bu sosu kendim yapacağım.Eğer canınız bu tatlıdan çekti ise bu tarifi gönül rahatlığıyla uygulayabilirsiniz.Afiyet olsun:))

Hiç yorum yok: