14 Eylül 2011 Çarşamba

BABA -OĞUL PASTASI

Arkadaşımız Sinem'in doğumgünü pastasını ben yapmıştım.Bu da eşi Yusuf ve oğlu İbrahim için yaptığım pasta.Uzun zamandır elim şeker hamuru görmemişti.Özlemişim doğrusu.Pasta keki için genoise kek yaptım.İçine çikolatalı ganaj hazırladım.Genoise kek bildiğimiz sünger kek .Bunun tarifini sonra paylaşmak istiyorum. Ben çok beğendim doğrusu.Kakaolu sünger kek yaptım .Şimdi ise sadesini yapıp rulo pasta denemek istiyorum.Baba oğul aynı gün doğmuş ne güzel .Nice mutlu yıllara:)

Hiç yorum yok:

14 Eylül 2011 Çarşamba

BABA -OĞUL PASTASI

Arkadaşımız Sinem'in doğumgünü pastasını ben yapmıştım.Bu da eşi Yusuf ve oğlu İbrahim için yaptığım pasta.Uzun zamandır elim şeker hamuru görmemişti.Özlemişim doğrusu.Pasta keki için genoise kek yaptım.İçine çikolatalı ganaj hazırladım.Genoise kek bildiğimiz sünger kek .Bunun tarifini sonra paylaşmak istiyorum. Ben çok beğendim doğrusu.Kakaolu sünger kek yaptım .Şimdi ise sadesini yapıp rulo pasta denemek istiyorum.Baba oğul aynı gün doğmuş ne güzel .Nice mutlu yıllara:)

Hiç yorum yok: