17 Ocak 2010 Pazar

ŞEKERLİ PUF BÖREK

Görüntüsüne bakıp pişi olduğunu düşünmeyin.Bu tatlı bir börek.Gülhan Kara'dan aldım bu tarifi.Aniden gelen misafirlerinize ya da sabah kahvaltısına yakışan bir börek. Ben çok sevdim.Oldukça bereketli olduğunu da söylemeliyim.Tarifine gelince:

  • 2 su bardağı yoğurt
  • 2 çorba kaşığı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 tatlı kaşığı karbonat
  • Aldığı kadar un
Bütün malzemeleri karıştırıp kulak memesi kıvamında bir hamur elde edilir.Hamur vakit durumunuza göre 15-20 dakika dinlendirilir.Merdaneyle açıp istediğiniz kalıpla kesip kızartabilirsiniz.Tatlı lezzetleri sevenler için rahatlıkla önerebilirim.

Hiç yorum yok:

17 Ocak 2010 Pazar

ŞEKERLİ PUF BÖREK

Görüntüsüne bakıp pişi olduğunu düşünmeyin.Bu tatlı bir börek.Gülhan Kara'dan aldım bu tarifi.Aniden gelen misafirlerinize ya da sabah kahvaltısına yakışan bir börek. Ben çok sevdim.Oldukça bereketli olduğunu da söylemeliyim.Tarifine gelince:

  • 2 su bardağı yoğurt
  • 2 çorba kaşığı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 tatlı kaşığı karbonat
  • Aldığı kadar un
Bütün malzemeleri karıştırıp kulak memesi kıvamında bir hamur elde edilir.Hamur vakit durumunuza göre 15-20 dakika dinlendirilir.Merdaneyle açıp istediğiniz kalıpla kesip kızartabilirsiniz.Tatlı lezzetleri sevenler için rahatlıkla önerebilirim.

Hiç yorum yok: