25 Mart 2012 Pazar

PALYAÇOLAR:)))



Arkadaşım Özge'nin oğlu Toprak'ın geçtiğimiz haftalarda doğumgünü vardı.Özge'yle ne yapalım derken palyaço da karar kıldık.Figürlerini ben yaptım.Sonra beraber pastayı yaptık.Şöyle yapalım böyle yapalım derken rengarenk bir pasta çıktı ortaya.Pastanın fotografı bende yok şimdilik.Ama figürleri götürmeden önce çekmiştim.İyi ki doğdun TOPRAK BEBEEEEKK:)))

Hiç yorum yok:

25 Mart 2012 Pazar

PALYAÇOLAR:)))



Arkadaşım Özge'nin oğlu Toprak'ın geçtiğimiz haftalarda doğumgünü vardı.Özge'yle ne yapalım derken palyaço da karar kıldık.Figürlerini ben yaptım.Sonra beraber pastayı yaptık.Şöyle yapalım böyle yapalım derken rengarenk bir pasta çıktı ortaya.Pastanın fotografı bende yok şimdilik.Ama figürleri götürmeden önce çekmiştim.İyi ki doğdun TOPRAK BEBEEEEKK:)))

Hiç yorum yok: