1 Nisan 2012 Pazar

EYMEN'İN DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ VE PASTASI

KPSS çalışan biri olarak, iki haftadır hasta olup sonra da bronşit olan ben bu kurabiye ve pasta ile nefes aldım.Şimdi derin bir nefes alarak KPSS gerçeğine dönüş var.:(Arkadaşım Gülten'in tatlı oğlu Eymen için bütün bunlar.Kızım Elif'le aynı yıl doğdu Eymen.Kocaman oldular.Allah uzun,sağlıklı ve mutlu nice yıllar nasip etsin.Gülten benden  kurabiye ve pasta isteyince hemen heyecanlandım doğrusu.Kafamda bir çok şey dolaşıyor böyle durumlarda.Mickey Fare 'de karar kıldık.Elif'in bütün tacizlerine rağmen sağsağlim tamamladım kurabiye ve pastayı:)Az önce de Gülten aradı.Beğendiklerini söyleyince dünyalar benim oldu.Teşekkürler Gülten:))Şimdi coğrafya çalışmaya gidiyorum:(Gerçek hayat çok acımasız:)))Herkese iyi akşamlar.....

Hiç yorum yok:

1 Nisan 2012 Pazar

EYMEN'İN DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ VE PASTASI

KPSS çalışan biri olarak, iki haftadır hasta olup sonra da bronşit olan ben bu kurabiye ve pasta ile nefes aldım.Şimdi derin bir nefes alarak KPSS gerçeğine dönüş var.:(Arkadaşım Gülten'in tatlı oğlu Eymen için bütün bunlar.Kızım Elif'le aynı yıl doğdu Eymen.Kocaman oldular.Allah uzun,sağlıklı ve mutlu nice yıllar nasip etsin.Gülten benden  kurabiye ve pasta isteyince hemen heyecanlandım doğrusu.Kafamda bir çok şey dolaşıyor böyle durumlarda.Mickey Fare 'de karar kıldık.Elif'in bütün tacizlerine rağmen sağsağlim tamamladım kurabiye ve pastayı:)Az önce de Gülten aradı.Beğendiklerini söyleyince dünyalar benim oldu.Teşekkürler Gülten:))Şimdi coğrafya çalışmaya gidiyorum:(Gerçek hayat çok acımasız:)))Herkese iyi akşamlar.....

Hiç yorum yok: