25 Ağustos 2011 Perşembe

ASPİRİN KURABİYE

Adı gibi kendi de küçücük,aspirin gibi.Tadı güzel bir kurabiye.Ben içine badem tozu kullandım.Küçücük dedim ama tek lokmalık yaptım bende.Çatalla üzerine bastırıp şekil verdim.Tarifi  ise şöyle:

Malzemeler:
  • 250gr margarin ya da tereyağ
  • 4 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 2 çay bardağı badem tozu
  • Aldığı kadar un
  • 1 paket vanilya
Yapılışı:
Oda sıcaklığındaki yağı pudra şekeri ile karıştırıp,diğer malzemeleri ilave ediyoruz.Hamur ele yapışmayan yumuşak bir kıvamda olacak şekilde un ilavesi yapıyoruz.Sonra istenilen şekil verilebilir.Ben yuvarlak yapıp çatalla üzerine bastırdım.180 derece de pişirilir.Üzeri beyaz olacak.Ilıyan kurabiyeler üzerine pudra şekeri eleyip afiyetle yiyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

25 Ağustos 2011 Perşembe

ASPİRİN KURABİYE

Adı gibi kendi de küçücük,aspirin gibi.Tadı güzel bir kurabiye.Ben içine badem tozu kullandım.Küçücük dedim ama tek lokmalık yaptım bende.Çatalla üzerine bastırıp şekil verdim.Tarifi  ise şöyle:

Malzemeler:
  • 250gr margarin ya da tereyağ
  • 4 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 2 çay bardağı badem tozu
  • Aldığı kadar un
  • 1 paket vanilya
Yapılışı:
Oda sıcaklığındaki yağı pudra şekeri ile karıştırıp,diğer malzemeleri ilave ediyoruz.Hamur ele yapışmayan yumuşak bir kıvamda olacak şekilde un ilavesi yapıyoruz.Sonra istenilen şekil verilebilir.Ben yuvarlak yapıp çatalla üzerine bastırdım.180 derece de pişirilir.Üzeri beyaz olacak.Ilıyan kurabiyeler üzerine pudra şekeri eleyip afiyetle yiyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: