20 Ağustos 2011 Cumartesi

SİZCE BURASI NERESİ?:)


Biz bu sene tatile gittik gitmesine de bu resimler tatil resimleri değil.Siz ce bu kumsal ,plaj nerede?İnanır mısınız bilmem.Ama burası KONYA.Aslen Konyalı olmama rağmen bu şehre yerleşmem 2003 yılıdır.Arkadaşlarla  Konya da deniz olsa geyiği hep olurdu.Allah büyük dualar kabul oldu:)Burası Konya Beyşehir Gölü.Gittiğimde inanamadım.Resmen sahilde gibi hissettim.Beyşehir Gölü'nün bir kısmında plaj yapılmış.Ne ararsanız var.Su kaydırağı,jetski vs.Herşey var.Biraz güneşin azizliği birazda fotoğraf makinesinden dolayı çok resim alamadım.Ama bir daha gidersem daha çok resim alacağım.Artık daha çok inanıyorum .İnsan yeter ki istesin:)

Hiç yorum yok:

20 Ağustos 2011 Cumartesi

SİZCE BURASI NERESİ?:)


Biz bu sene tatile gittik gitmesine de bu resimler tatil resimleri değil.Siz ce bu kumsal ,plaj nerede?İnanır mısınız bilmem.Ama burası KONYA.Aslen Konyalı olmama rağmen bu şehre yerleşmem 2003 yılıdır.Arkadaşlarla  Konya da deniz olsa geyiği hep olurdu.Allah büyük dualar kabul oldu:)Burası Konya Beyşehir Gölü.Gittiğimde inanamadım.Resmen sahilde gibi hissettim.Beyşehir Gölü'nün bir kısmında plaj yapılmış.Ne ararsanız var.Su kaydırağı,jetski vs.Herşey var.Biraz güneşin azizliği birazda fotoğraf makinesinden dolayı çok resim alamadım.Ama bir daha gidersem daha çok resim alacağım.Artık daha çok inanıyorum .İnsan yeter ki istesin:)

Hiç yorum yok: