18 Ekim 2011 Salı

GECİKMELİ DE OLSA KIZIMIN DOĞUMGÜNÜ PASTASI

19 şubat günü kızımın doğumgünü için yaptığım pasta.Yayınlamak kısmet olmamıştı.Kızıma doğumgünü yapmayı düşünmezken elimde olmayan nedenlerden dolayı birden parti yaparken buldum kendimi.2-3 saat içinde hazırladım bu pastayı.O kadar telaşla yaptım ki...Tarifini bile hatırlamıyorum inanın:)))En son dışını krem şantiyle kapladım.Şeker hamuruyla kaplamaya cesaret edemedim doğrusu zaman darlığından.Pasta bittiğinde bende bitmiştim.Eşim Elif'i alıp dışarıya götürdü.Yoksa oda bu pasta için elinden geleni yapardı:))Döndüklerinde ellerinde renkli şekerleri görünce hemen pastanın üzerine ekledim.Güzel bir pasta oldu.Hele Elif'in yüzündeki şaşkınlık her şeye değerdi.:)

Hiç yorum yok:

18 Ekim 2011 Salı

GECİKMELİ DE OLSA KIZIMIN DOĞUMGÜNÜ PASTASI

19 şubat günü kızımın doğumgünü için yaptığım pasta.Yayınlamak kısmet olmamıştı.Kızıma doğumgünü yapmayı düşünmezken elimde olmayan nedenlerden dolayı birden parti yaparken buldum kendimi.2-3 saat içinde hazırladım bu pastayı.O kadar telaşla yaptım ki...Tarifini bile hatırlamıyorum inanın:)))En son dışını krem şantiyle kapladım.Şeker hamuruyla kaplamaya cesaret edemedim doğrusu zaman darlığından.Pasta bittiğinde bende bitmiştim.Eşim Elif'i alıp dışarıya götürdü.Yoksa oda bu pasta için elinden geleni yapardı:))Döndüklerinde ellerinde renkli şekerleri görünce hemen pastanın üzerine ekledim.Güzel bir pasta oldu.Hele Elif'in yüzündeki şaşkınlık her şeye değerdi.:)

Hiç yorum yok: